Sunday, April 29, 2012

aku fikir itu yang terakhir

Aku sendiri. aku lemah. tiada sesiapa
Tiada yg membantu. dia buang aku. dia pergi tanpa bagitahu
aku memang kosong. aku nothing. aku loser

dia pergi. aku fikir dia tekad. dia nampak tekad.
dia berlalu. tanpa menyesal. aku menangis. aku mmg loser

dia tiada. aku sambung menangis. aku tak tenang.
aku cari. tak jumpa.

ya Allah. kuatkan lah hati aku

aku ingat. aku takan sakit lagi. aku tak rasa benda ni lagi
tekaan aku meleset. bangang apa aku pergi percaya.
aku percaya dia. teruk gila aku

dia jahat. dia sama mcm dulu. dia sama.
Semua sama. hati kau kata tak sampai hati.
sebenarnya kau okay je
tanpa aku

problem. semua org ada.
Jgn selfish syg. kita semua ada masalah.
baru rasa kau hidup atas dunia
come on. mana kau yg dulu.

kalau kau lemah. lagi lagi seribu kali lemah.
kalau kau tak berdaya. sama seperti aku.
tak kisah.
asal kau tak boleh ke berpura kau kuat. itu da cukup buat aku kuat jugak.
please.

sekian kalinya. kita. akhir
betul ke.

mungkin. hati kita da lain.
biasalah. semua ada surut naiknya.
sekarang masih mentah.

sambung.