Sunday, June 03, 2012

rupanya dia baru nak bermula


sambung*


lama tak datang
aku masih d sini
bersama dia.
macam macam jadi. dia still

biar apa yang otak aku fikir
terpaksa
dia ada walau terpaksa
tapi aku harap semua d permudahkan olehNya
moga
doakan aku dan dia ke akhirnya
kerna aku tak pasti aku mampu atau tidak ke hadapan tanpa dia dan Nya
amin

berikan aku peluang untuk betulkan semua
apa yang salah dahulu
apa yang jadi suatu ketika dulu
antara aku patut pendam perasaan untuk tak perlu berterus terang
andai itu yang baiknya
aku terima

berikan aku kekuatan untuk terus ke hadapan dengan jayanya
bersama dia. semoga d redhai
aku mahu akhirnya apa yang aku bayang kan

andai nya tidak, aku hanya mampu terima seadanya
semoga hati aku lebih kuat
moga.

ya Allah
sesungguhnya Kau menguji hambamu semampu dia.
aku redha,