Saturday, April 14, 2012

kesekian kalinya kali ini

masuk longkang. who cares. nobody care. and i know

lama aku tak datang sini. kadang aku datang je tapi aku tengok da pergi
biasa la sekarang
nak kata aku busy sangat, tidak la tapi aku tak la macam selalu untuk melayan lagi macam dulu. rindu sebenarnya.
tapi masa. semua dah berubah

aku rindu masa dulu
time aku melayan perasaan sorang sorang
hari hari pk apa akan jadi pada esoknya
ada ke baik buruk esok
dulu terlalu ada masa nak pk pasal hari esok dan esok
tapi apa jadi sekarang
oh man

btw aku happy sekarang,
seronok
ada life. ada dia
dia memang mengisi masa aku.
thanks untuk 'dia'
thanks everything

harapnya future kita semua akan better than
moganya
aku harap semua nya akan okay
doa kan aku
aku terlalu mahukan yang terbaik selalu
tapi selalu fail
kesian bukan

aku pergi kali ini bukan aku tak datang lagi
moga aku lebih banyak masa selepas ni.
aku mahu happy macam dulu. bukan buruk dulu.
macam sekarang. happy sekarang. bukan buruk sekarang.
aku nak campur kan
aku akan happy berganda
#eh julia, jangan tamak

orait then
chaw