Thursday, April 28, 2011

tiada sebab untuk berkata tidak sebenarnya. tapi kenapa aku kata tidak. aku tahu benda tu aku akan tempuh jua.

tup tup dan nak masuk bulan mei

aku takut melangkah
aku takut aku gagal
aku memang belum sedia nak pergi ke masa hadapan yang lebih mencabar
kalau boleh aku nak kembali ke masa dulu
masa yang aku masih di darjah satu
kalau boleh

bila aku sendiri rasa takut untuk melangkah ke hadapan
aku selalu pandang kiri ke kanan
selalu cakap dalam hati
anyone boleh tolong papah aku

aku rasa life aku sekarang tak seronok. bosan. asyik benda yang sama
itu lah aku kata bosan
kalau boleh dapat masa dulu best jugak
aku nak pergi ke masa lampau masa aku darjah satu
mesti seronok dan aku nak skip masa form two dengan form three
life aku time tu tak seronok
banyak sangat aku buat benda bodoh masa dua tahun tu
sangat bodoh. sampai sekarang aku ingat. perangai baru nak up

dan boleh sambung masa form five. form five boleh tahan lah. tak berapa nak seronok tapi mengingat kan aku pada dia. its okay. dia memang selalu bermakna walaupun dia tak lagi bersama aku masa tu.

dan selepas spm dan sampai sekarang tak perlu ada.
aku tak nak. aku tak nak masa umur aku sekarang. tak seronok lansung
kalau aku boleh skip masa aku umur masa ni. memang aku skip. sebab memang tak best. serius.

dan aku taknak pergi ke alam dewasa. taknak. aku dapat rasakan tak seronok. please. aku taknak. please lah.

tahu kenapa aku taknak pergi sebab aku memang takut. #ye sukahati nak kata aku pengecut ke hape. aku sikit tak kisah. mungkin sebab aku akan 'keseorangan'. no way aku nak keseorangan kan. no lah.

life aku sekarang pun aku tak berapa nak suka. aku tak tahu akan datang macam mana. mesti. mesti tak best punyalah.