Tuesday, April 26, 2011

siapa duduk london ke paris mesti tak black out ke

senang kalau buta. lurus
semalam black-out

aku depan pc, terpadam. oh damn. gelap
keluar cari papa

aku : kenapa
papa : black-out
aku :*err i know lah* bila okay
papa : mana tahu, tak kerja tnb

jawapan mendatar je. ceh loyar buruk

okaylah
satu, fuh nasib dah mandi-selalu aku mandi dua tiga pagi tapi entah kenapa aku mandi pukul dua belas
awal aku mandi

dua, fuh nasib dah iron baju untuk keluar hari-ni
memang selalu bila nak siap baru aku terhegeh cari baju
tapi entah kenapa malam tadi aku nak siapkan

tiga, tak fuh lah sebab aku ingat nak masukan gambar dalam pc yang min tangkap

empat pun tak fuh jugak sebab aku nak baca novel hlovate tu sebelum tidur

*kawan aku dalam maya ni banyak mempengaruhi aku untuk beli novel hlovate even aku sekarang tak ada duit peh hebat korang tau

lima pun tak fuh sebab aku kelaparan. aku ingat nak makan. tapi dah black-out. aku tahan jela sampai pagi

#cukup lima
penat aku reka, cukup cukup.

okay rumah aku memang gelap
dalam gelap tu aku fikir macam-macam
hantu, pochong, toyol
fikiran merepek

black out dalam pukul 12.30am-3 am aku rasa
sebab aku rasa kipas on dengan sendiri tapi tak lama lepas tu
aku fikir tak lama sangat

okay dalam black out ni
tetiba rasa nak pergi bilik air. time-time gelap ni lah perut buat hal tau.
aku pergi, bawak handphone sebagai cahaya *kalau henfon jatuh. nasib aku memang malang
dalam bilik air otak ligat berfikir hantu. hantu hantu hantu
celaka
okay akhirnya aku buat tak tahu dan keluar
er seram

sambung tidur
gelap gila
takut aku

dalam baring baring tu, aku bukak mata. gelap. terfikir aku, macam ni ke lah orang buta kan. takutnya. tak mampu untuk aku. takut. sekarang bersyukur sebab ada mata yang boleh nampak.

#tnb ni satu hal, nak gelapkan jangan buat malam boleh. buat lah siang ke. ni tengah malam jugak nak ber-operasi. cet.