Friday, April 22, 2011

jehan miskin kacak jugak lah


bila ada hati yang dah terluka, tanpa aku sedar, aku akan menyesal sebab lukakan hati dia
sumpah sebenarnya memang tak ada niat
aku tahu aku memang cakap ikut sedap rasa je
tapi tak sampai hati. betul
aku cakap habis kat situ je
tak tak. aku takan sampai nak dendam apa bila aku cakap
maaf aku mohon

sebab tu bila orang tak kenal aku
kemudian aku ber-cakap cakap dengan dia
aku akan terlepas sesuatu hal yang menyakitkan hati err dia akan sentap
dan kemudian bila aku ajak ber-cakap cakap lagi, dia tak mahu
maaf
aku tak bermaksud

dulu aku dah warning kau awal-awal, jangan jangan
kau nak jugak kawan dengan aku
aku dah cakap dah, kau tak kenal aku, kau jangan berlagak sangat kau kenal sangat dengan aku
kan.

sekarang semua dah berubah, facebook pun boleh update.
ni kann manusia, sentiasa boleh "update"

by the way, maaf lah
kalau kau dah taknak kawan dengan aku
aku boleh buat apa je
tapi kalau kau text aku tu, aku still akan reply walaupun aku malas reply. aku tetap reply walaupun tak ikhlas atau walaupun malas walaupun**

tips nya, kalau kau text aku, kau kena buat hati kering. sekering-keringnya.
like him. *him? HAHA

okthankbye




tajuk tiada kena mengena dengan isi
sekian. soooooooo soooo sorry