Saturday, April 23, 2011

bila aku samakan kau dengan binatang peliharaan jiran aku, peh


seperti biasa kalau orang menyakitkan hati atau orang menyakitkan hati aku
aku akan menggunakan senjata kata
mungkin sebab aku tak dapat nak bunuh atau cakar muka dia sampai lebam
memang celaka

ayat atau kata yang sering aku guna untuk ke-tidak puas hati aku
seperti sakai sengal atau celaka
itu biasa
biasala lah bagi aku
itu kira sopan bukan

tapi bila orang nak menuduh aku atau benda bila aku tanya dengan sopan
"ni amenda?" - rendah suara lagi merdu aku tanya.
dia jawab dengan lancaunya "tak reti baca ke, tak sekolah (!)"
okay manusia ini babi
sial lancau, kau memang bitch lah.

kenapa dekat malaysia tiada lesen untuk membunuh orang yang suka cari pasal tak tentu hala
jika aku jadi "perdana menteri kat malaysia"
aku akan buat undang-undang ke tidak puas hatian

contoh macam kalau, datang dan marah marah itu kau akan d bunuh dalam masa tiga jam so ready. itu kalau aku jadi. tapi bukan ke aman nanti

dan yang penting hidup melayu ni mesti kena ada sindir-menyindir
ni problem kau semua nak kasi tahu satu dunia
memang sial tahu

okay aku tak faham kenapa ada orang yang nak marah tak tentu hala, professional lah bitch (!)
kalau kau rasa kau nak bawak atau bagitahu problem kau tu
apa kata kau pergi telefon surat khabar metro
sure masuk muka depan
okay bitch
selamat maju jaya
sayang kau lah sangat bitch