Wednesday, March 16, 2011

bila kejadian lepas, aku ter-ingat, aku rasa bodoh lakukan benda tu


tapi benda dah jadi, aku ketawa bila ingat campur bila bodohnya aku buat benda tu.
tapi kau akan rasa bodoh sebab cinta.
and bodoh sungguh bila aku sayangs seseorang. aku tak reti nak explain kenapa aku boleh sayangs dia lagipun takan aku nak bagitahu yang aku sayang dia
tak kan nak bagitahu
tak kan

sesuatu yang aku rasa aku tak patut buat dulu
dulu masa zaman aku tak fikir panjang #macam sekarang fikir panjang je lahkan. cet
maksud aku masa aku muda mudi dulu
dan aku bagitahu
kelakar betul

ceritanya :

aku sayang seseorang berjantina lelaki.
dan perhubungan tak lama hanya dua tahun
hanya okay. #aku rasa lama

kemudian satu tahun tak berkasih
kemudian aku ingat something hilang macam
rasa aku lebih kepada dia
maksudnya ; aku pernah terbaca, *aku cari link tu tapi entah mana hilang so aku terpaksa explain* yang kalau kau macam tak boleh nak lepas kan seseorang, dan kau asyik nak teringat kat dia, kau mungkin ada sesuatu yang kau tak lepas masa clash tu jadi, mungkin nak bagitahu kisah betul atau entah apa apa je kan. faham.
dan kau tahu
kemudian aku buat.
dan aku tak berjaya
tak berjaya

perbualan aku dengan dia, supaya aku tunggu dia. #aku tak tahu berapa lama
yang celaka nya sampai sekarang aku masih berharap.
jahat

kau pernah dengar quote ni :

kalau kau sayangkan seseorang kau lepaskan dia, kalau dia datang
balik maknanya dia kau punya. Kalau tidak, tak mengapalah, bukan nasib kau barangkali. -*aku dapat dekat mana eh? selalu aku copy dan bila aku rasa nak guna. aku lupa mana aku dapat. sorry kalau aku tak bagi link*-aku ubah sikit-sikit. aku senyum baca mende alah ni, mencarut banyak kali jugak lah.

dan until now sudah lima tahun dia pergi tinggalkan aku. dan aku masih tunggu dia. tunggu dia for what? dan sekarang dia mana?entah hilang kat mana aku tak pasti. masih hidup kah? yang penting. aku masih berharap. aku tahu bodohnya menunggu yang tak pasti. yang selalu aku sebuat, dunia mana pernah adil.

"Hope is for losers. Only losers will hope."-cob nobbler

and so celaka.



mungkin sebab dia ex aku, dan aku boleh cakap sayangs lagi dekat dia
kau rasa kalau orang lain, aku nak say sayang, mustahil ke eh
tak tahu lah. depend kot