Tuesday, March 29, 2011

aku tak faham, tapi aku mengerti. maaf


hey, imagine sekarang aku lelaki

situasi satu

bila perempuan tak cantik senyum manja, jeling manis dekat lelaki kacak

"beb, kau tengok bitch tu nak mengurat aku" atau "gedik sial perempuan ni senyuman macam palat, ingat cun lah tu" atau "kalau cantik tak apa, pergi tengok dulu cermin lah bitch"

tapi kau tengok. kalau ada perempuan cantik senyum manja, jeling manis dekat lelaki kacak

"beb, kau tengok, perempuan cantik tu usha gua lah, sial" atau "dah lah cantik, senyum kat aku pulak, mak ai cair bodoh"

situasi dua

bila perempuan tak cantik, tergelak terbahak (kuat) dengan geng-nya

"ya rabbi, patut lah muka tak cantik, ketawa nak lantang" atau "perangai macam tu, padanlah dengan muka yang hodoh tu"

tapi kau tengok. kalau ada perempuan cantik tergelak terbahak (kuat) dengan geng-nya

"mak ai, comel nya ketawa macam tu, nampak happy je" atau "amboi dala cantik, ketawa, suara merdu pulak"

situasi tiga

bila perempuan tak cantik, admire lelaki kacak

"muka hodoh, berangan nak dapat muka stok macam shahz jaszle" atau "sedarlah wahai bitch sekalian"

tapi kau tengok. kalau ada perempuan cantik, admire lelaki kacak

"dala cun, memang pinang d belah dua, comel gila" atau "sesuai lah kan, lelaki nya kacak, perempuan nya cantik"









lantak pi lah nak jadi hape
aku tak kacau seluar dalam kau tu kira baguslah kan
celaka