Friday, March 25, 2011

aku rasa loser gila minggu ni

aku nak jerit tapi dekat siapa?

sakitnya tak dapat meluah. sakit. sungguh.
ada sesuatu yang tersekat dekat kerongkong
kau imagine lah aku tak dapat nak marah atau meluah kan sesuatu aku tak puas hati
sakitnya.
dan
aku akan menangis
aku menangis dan susah mahu berhenti
celaka

okay mungkin ada sedikit salah aku atau mungkin totally salah aku
tapi itu bukan hal nya untuk kau loser kan aku kan.
bukan kan.

aku dengar kemudian aku tak dapat nak reply apa yang aku rasa
adil ke?

adil ke dunia?
selalu aku je mengalah.
okay kau puas kan selepas aku tak dapat nak reply apa yang kau cakap
fine.

aku menangis.
tak apa.
asal kan aku tak sakit kan hati kau
fine. aku mengalah.

Tuhan maha adil
mungkin nanti sesuatu yang aku tak sangka akan jadi. sesuatu yang aku perlu
aku berharap.

#maksudnya sudah dua kali aku datang dengan menangis d tempat itu
pada orang yang sama melihat aku. loser gila
konon kental, hati tisu. boo untuk julia.

lama dah aku tak nangis. serius. kali pertama aku nangis, benda sama juga jadi. aku tak dapat meluah. lama lama aku boleh jadi gila.

kalau aku gila nanti. kalau kau terjumpa aku tepi jalan dan berpakaian separuh dari manusia normal. kau doakan aku. mungkin kau tahu sebab nya bukan.

sebenarnya

aku betul-betul rindu time aku ketawa berdekah dekah sehingga air mata keluar tanpa henti dan perut senak. sampai cakap. "cukup lah wei, gua nak terkencing dah ni, senak perut bhai"

aku gila rindu time tu.

siapa boleh bagi aku masa tu balik? siapa siapa? sesiapa yang baik hati bagi aku sekejap je masa masa tu? sekejap je. please.