Wednesday, February 16, 2011

masih aku sempat nak wish maulidur rasul


tiga hari keyboard aku tak sihat
ala aku tak kisah, game game di facebook tak menggunakan banyak keyboard
so tu aku masih cool lagi
cool siod

masa keyboard tak sihat lah
idea aku untuk menulis blog ada
time keyboard sihat, peh sikit pun tak kasi

sama macam manusia
bila aku susah, sikit pun tak ingat
bila aku senang, asyik nak mengendeng dua puluh empat jam dengan aku
kalau boleh tu nak tidur satu rumah
eh tak ada kena mengena
HAHAHA

di sebab kan keyboard aku tak sihat
so aku lambat wish maulidur rasul,
aku punya lah nak buat entri hari tu eh semalam

selamat menyambut maulidur rasul
bila time maulidur rasul nila aku teringat kat sekolah
time berarak, pakai baju raya. wah comel je masa sekolah
usha senior-senior buat persembahan nasyid kat dewan
cayalah dala kacak
suara sedap pulak kan
eis rindu masa tu
HAHAHA

okay aku terpaksa cerita sikit
sebab aku dah tak ada feel
boleh pulak kan
maaf







blogger lain memang hebatlah buat pasal maulidur rasul
mana taknya kebetulan jatuh pada hari yang dekat dengan valen-fucking-tine day
so korang memang cool lah wei.