Monday, January 24, 2011

budak sekolah comel-kan

hari-ni nak cerita pasal cinta lah
kejadah. okay. saja-saja suka. hha

tadi masa balik dari hospital
what the hospital. okay aku malas cerita pasal hospital
okay sambung kepada apa yang aku nak cerita
dari hospital sampai rumah
sebelum sampai ke depan rumah aku
aku ada-lah ter-suka usha-mengusha manusia
memang suka tengok budak sekolah
oh god, mungkin aku rindu zaman sekolah

satu-satu bustop terlepas
sampai ke-satu bustop ni
aku ter-, asyik ter je.
aku memang suka pandang secara tak sengaja kahkah
okay adalah
budak sekolah lelaki dan perempuan
aku teka rasa umur dalam form four five kot
dari dalam bas aku tengok
wahhh. salam, cium tangan.
oh maksud aku perempuan tu salam lelaki tu
walaweh sweet kahkah
kemudian lelaki tu naik bas yang aku naik tu
oh aku kenal. dalam hati aku
''dah 'besar' budak ni'' *senyum*

dari-tu aku mula eh tiba-tiba
teringat zaman aku sekolah
sure. best
sangat-sangat. rindu

ada-lah teringat masa muda-mudi
biasalah time tu baru nak 'up'. budak hingusan lagi
ceh ceh cerita macam nak besar sangat. biarkan.
seronok. banyak drama.
bila aku ingat. boleh senyum sorang-sorang
suka. rindu

dah. dah. cerita tu nenanti saja aku cerita.
aku saja nak ingat zaman sekolah
rindu. dan dan sekarang entah kenapa suka sangat tengok budak sekolah
yang pakai baju sekolah.
dari atas sampai bawah aku tengok dorang. comel
sampai sekarang aku suka.
kahkah. tebiat agaknya.

{gambar dari flickr}
sebenarnya, lebih kepada rindu 'dia'
kenapa agaknya baru aku rindu
celaka betul feeling-feeling ni

*tak sah kalau tak sebut celaka dalam satu entri kan. celaka