Friday, January 28, 2011

kisah cinta muda mudi


dulu masa sekolah
gua ada kenalan
siapa lah yang malang dapat kenal dengan gua
kahkah dia lah

dah tu, apa gua nak cerita entah
celaka. kosong.

okay. gua nak cerita bila gua kenal dengan dia
gua happy
gua suka lah. apa pun dia cinta pertama gua.
KAHKAHKAH

















*apa aku cerita ni. celaka. aku di paksa taip begitu.
dah dah tadi tu bukan aku. orang lain.
abaikan. entah merepek apa dia paksa aku.
tak akan aku nak cerita kisah cinta aku kot
tahi betul

#psst gambar kat atas gua curi tapi serius lupa kat mana. flickr kot