Saturday, March 09, 2013

letter 2

muncit
mulut berkata hari merasa

ada yang lain sejak akhir akhir ni. aku kurang pasti apa. apa yang pasti aku tak akan menarik balik surat tu. itu yang aku pasti. tapi aku tak pasti dengan orang sekeliling. betul la kata org kaau jauh wangi, dekat busuk ye, barang kali bau busuk yang aku bawa sepanjang tujuh bulan tu dah semakin nak bauan yang wangi, aku fikir.

aku tak mahu pura pura. aku akan susah bila aku buat keputusan ni. tapi aku kena. aku malas berpura pura. aku dah penat.

aku tahu. aku faham. aku ada masalah. aku tahu semua org ada masalah. and aku tak tahu apa akan jadi nanti, aku harap kita dapat selesai kan masalah bukan hanya dengan meminta maaf. aku benci org mintak maaf dan dia buat lagi. eh kau percaya karma?

HAHAHA

aku bosan begini. yang pasti aku tak sabar menunggu tibanya hari akhir itu. dia di awal kan. oh bahagia nya sekarang. sekarang. sekarang. sekarang.

alahai

: move ke hari sembilan