Saturday, March 02, 2013

letter 1


sekadar apa yang mahu jari jemari menaip dan hati yang berkata.

akhirnya aku buat keputusan. dan pastinya aku merasakan adalah keputusan yang sangat betul pada masa ni. tapi aku belum pasti apa akan jadi kelak. dan aku harap dia akan berakhir dengan cepat. yang pastinya aku masih ragu dengan keputusan ni tapi aku harap aku dapat memula kan benda baru yang akan menghilangkan rasa yang sangat teruk bila ada dekat situ

keadaan aku seperti aku tengah memengang tali gantung akibat dengan keputusan yang tak pasti dan taknak tempuh ke hadapan. aku lemah. aku sangat cepat give up. dan aku harap urusan aku dipermudahkan, begitu jugak kau yang sedang membaca entry ni. aku pasti kau juga punyai masalah. mungkin masalah kita tak sama.

aku tak tahu apa aku buat. aku tempuh tanpa aku fikir apa akan jadi. persoalan nya siapa yang akan tolong aku nanti bila aku jatuh dan susah bangkit? no one. i know. 

kau kena bangun seperti dulu. again julia. again. kau kena tahu. no one akan tolong kau. kau kena tahu tu. kau kena tahu. simpan dalam otak hati kau tanam sekemasnya bahawa nanti tiada sesiapa akan tolong kau. ingat tu

: hari kedua.