Saturday, May 21, 2011

aku mahukan kau -bahagian dua


ni lagi satu
taraaa !
nak ni
kau agak-agak kalau aku pergi london dan beli harga dia mesti tak semahal kat sini, malaysia
lagi satu, aku nak suruh kau teka
agak agak lah
tahun ni punya birthday dapat tak sebijik
aku just nak sebijik je
aku doakan korang semua murah rezeki
agar dapat bagi aku hadiah birthday tahun ni
amin ~

konon# ceh

aku jealous betul bila aku dah lama tak jumpa kawan aku
tup tup dia keluar camera
ha kau dslr gedabak
jealous siak
terus aku tak tegur dia
serius
aku rasa dia saja nak menunjuk-nunjuk
serius

its okay
kau boleh dapat dengan duit ptptn kau
aku pun boleh dapat tanpa dengan duit ptptn aku tapi dengan duit aku sendiri
atau jatuh dari langit pun aku harap
ke atau
bila aku bangun dari tidur esok
atas meja pc aku ada satu bungkusan
then aku buka
jeng-jeng-jeng

camera dslr nikon d3100 siap dengan lens 55-220mm
tuu kalau demand
okay lah aku masih bersyukur kalau datangnya Lumix GF2 latest siap dengan lens 'best'

*aku search lens apa, tak jumpa so aku buat je best.

kemudian aku akan mula kan aktiviti mem-poyo-kan diri macam kawan aku tadi.

HAHAHAHA (!)

jap cerita pasal dslr ni, aku pernah dengar, siapa eh pernah cakap kat aku
ke aku baca blog
ayat dia lebih kurang macam ni

"alah camera nak beesar gedabak, konon dslr tapi pakai auto je baik tak payah, buang duit siak, baik beli camera kodak"

yang siak tu aku reka saja bagi gimik. ha macam tula. kan. betul jugak kan.
aku terasa*

ah tak payah nak terasa. belajar. semua boleh belajar
kalau dulu kau beli camera dslr besar tapi guna auto, sekarang bila dah dengar macam tu, belajar guna manual. kan. kan.