Thursday, February 10, 2011

dunia belum berakhir


bila aku kata dunia kejam
apa kau fikir
ah terpulang kau mahu pk apa
tapi yang aku tahu
dunia sekarang semakin kejam
kawan aku kata
selagi aku menganggap dunia itu kejam aku tak akan bahagia
aku bagai nak ketawa berdekah
mana dia tahu aku tak bahagia
aku bahagia ke tidak dia peduli apa
lantak aku lah

sesuatu yang aku tak suka terjadi
aku rasa takut tapi aku kata aku cool
rasa dan kata lain

dunia siapa lagi kalau tak complicated
perempuan
pada siapa lah lelaki akan pergi
kepada dunia perempuan complicated juga

kawan aku kata
aku banyak cari perbezaan dari persamaan,
lelaki ke perempuan sama.


kau nak tahu tak
aku rasa lelaki bila emosi lagi cool
aku suka. nampak gila comel
aku tak kisah walau dia marah sampai benci aku
serius. sebab aku rasa puas buat dia emosi
sebab setahu aku lelaki pandai kawal emosi
sebab tu aku suka. sebab aku berjaya

tapi aku tak suka lelaki ego
yang ni aku malas nak bahas
nanti ada orang suruh aku diam
punya sedap dia sound aku suruh diam
tapi aku cool
sikit tak sentap

bila ego dah naik kepala
apa pun tak jadi
semua nak guna emosi
well bak pepatah kata dunia perempuan complicated
eh nada aku macam sinis
adakah aku terasa
oh my no lah
sikit tak
aku sokong malah





menahan emosi sesuatu yang gila aku rasa
kau rasa? eh tapi aku still nak kata aku cool