Tuesday, October 27, 2015

punah

apa perasan kau apabila di tipu?
aku rasa teruk sangat
kalau di sebab kan hal tu kau boleh jerit kat aku begitu
apa kan daya
kau mengunkit dan ingin membalas dendam pasal hal yang aku buat tempoh hari
begitu
kau mahu kita jalani hidup dengan kisah dendam?
hmm
kalau kau tak tidur semalaman
apa yang kau buat
bermesra begitu dengan perempuan itu
tak cukup lagi ke
aku juga tak lena
macam kau terjaga dan bermesra dengan perempuan
patut aku boleh rasa yang kau tak pernah happy bila dengan aku
i can feel it
you are lying setiap kata
how aku boleh percaya
kau buat aku jadi jahat dan kau tak bertanggungjawab
kau buat aku jatuh dan kau masih ketawa
kau buat aku marah dan kau masih tak pernah cool kan
kau buat aku down dan kau masih senyap
mana sifat awalmu
mana sifat gentle yang dulu
yang aku mahu
dan kau beri
kenapa selepas ini hilang
kemana aku akan cari
atau aku kena menunggu
apa salah aku hingga aku dapat begini
kau lupa siapa di awal kau
kau lupa siapa kau dulu
kau lupa