Saturday, October 11, 2014

jangan kau rasa kau terlalu bagus

semua orang akan berubah
dalam masa yang terdekat atau nanti
kerna kita semua manusia yang mahukan perubahan
sama ada dalam diri dalam persahabatan atau perhubungan
perubahan yang mendadak kadang kadang ia akan membuat kan kita membencinya
kerna tak semua orang mampu menerima dengan terbuka
tapi setiap perubahan itu mesti bersebab
antara baik atau buruk
kau nilai sendiri 
harap harap semua nya tidak la keterlaluan 
kalau kau rasa bagus tapi tak bagus untuk orang lain maknanya selfish
tapi kalau ego dan selfish ada. harap harap kau tidak faham apa itu kehilangan
aku pun tak teringin ingin ambik kebahagian yang kau pilih
terpulang dekat engkau
engkau yang mencoraknya
bila kau ego dan sombong
kau rasa kau berasa di atas sekarang
kelak nanti kau pasti sedar
harap harap

sudahlah
aku pun bukan baik malaikat
aku pendosa mahu bertaubat
menitian aku penuh liku
aku di uji dengan perasaan dan mentallity
semoga aku tidak gila suatu hari nanti

harap harap kita dapat apa yang kita hendak dalam hidupan ini
kau aku semua

selamat tinggal dulu