Saturday, February 22, 2014

kedian ketang


untuk beberapa bulan terakhir ni
aku tahu masa singkat sangat
tapi aku cuba perbaiki semua
aku harap aku dapat
aku tak mahu meninggalkan kesan yang teruk kat dalam diri

banyak pengajaran bila buat sesuatu yang kita tak fikir kan
tapi aku rasa aku dah habis fikir
cuma ada masanya tuah tu tak ada
jadi aku kecundang

kau tahu
aku selalu d pandang lain
sebab dia mungkin konfliks
marah jugak
tapi aku harap benda ni tak lama

jadi
aku biarkan
lama-lama benda ni akan hilang di makan masa yang ada
aku harap
satu benda, aku belajar
jangan ambil tahu pasal anyone.
walaupun dia paling rapat atau dia paling kau sayang
biar kan dia

masalah dia
masalah aku
jadi jangan kau
kononnya baik hati macam kau perlu perbetulkan benda yang tak betul

kau ingat dulu kan
apa apa pun
masa yang akan memain kan peranan
kau yang harus sabar dan lihat apa akan jadi
berdoalah semoga esok nya urusan kau dipermudahkan
aku selalu

okay