Friday, May 31, 2013

selamat,

untuk akhir mei ni

aku harap bulan akan datang, jun. akan bertambah baik. jadi baik. berubah dari lebih baik baik. melimpah. Aminnnn.

aku takut bila melangkah ni. sungguh. entah aku rasa bila melangkah lebih jauh. mungkin aku takut masa depan aku tak seperti yang aku rancang. aku tahu apa sahaja yang jadi. Allah dah bagi yang terbaik. i know. tapi aku harap aku lebih kuat. no lembik. no manja.

penat dengar org kata manja manja. sikit sikit nangis. haih. aku kalau boleh aku taknak bazir kan air mata  haih. susah rupanya. bila sudah di didik menjadi manja ya amat ni. huh! macam mana nak ubah

hope, and please, give me something different untuk bulan akan datang, please please please.

huh! tak sabar ada takut ada. melangkah la. harap harap ada benda baik kau temui.

bye