Thursday, November 29, 2012

life 6

aku tak faham kau nak buat apa. kau nak betulkan apa. masalah apa yang dah timbul sampai kau nak betulkan. ada masalah ke sebelum ni. aku tak faham. cuba bg aku faham apa yang sebenarnya aku kena buat.

okay macam angel angel la ni konon nak betulkan keadaan semua. nak nasihat itu dan ini. nak betulkan itu dan ini. nak permudahkan urusan aku. baiknya manusia.

aku takut dengan manusia yang terlalu nak baik baik dengan aku ni. takut ada agenda. aku bukan kata aku ni negative tapi itulah hakikatnya. itulah dunia. manusia sekarang. aku pun tak bagus nak layan orang bagus sebab tu aku tak tahu apa aku harus buat bila situasi dia macam tu. baik aku mengelak. aku akan mengelak. tapela aku rasa kita dah kena buat haluan masing masing. kita kena move on. kita kena bergerak cepat ke depan, berlari lari mencapai cita cita. impian apa yang kau aku kita kami mereka mereka mahu kan dalam dunia ni.

kita kena rasa puas apa yang kita buat, aku harap kau tak perlu berharap sangat dan tak perlu ambil peduli apa yang aku aku aku aku diri aku akan buat. tak perlu menjadi angel untuk membetulkan keadaan sebab aku rasa semua akan okay. cuma masa yang akan ubah semua tu. apa yang jadi kat aku dulu betul betul mengajar aku erti sabar dalam menungguan. memang aku tak suka tunggu tapi lama aku buat. aku dalam hasil. aku memang yang ke belakang sekali kalau nak d banding kan kau kau kau orang lain dengan aku. memang aku jauh ketinggalan tapi apa aku cuba buat ni apa yang kau cuba buat jugak untuk life kau. aku rasa kita semua kena ada kat hadapan belumba lumba untuk mencari 'kepuasan'.

panjang

panjang sangat.

aku pun tak tahu apa aku type. mengeluarkan apa yang ada dalam kepala hotak dan hati dan tak mengikut kan fikiran yang waras. aku bakal menimpa satu lagi 'ujian' hidupan. dan itu pastinya dari kau kau atau mereka,

bye