Sunday, August 12, 2012

akhir ramadan


aku jarang ada kat sini. sebab laptop pun tak ada kat tangan, kalau nak bukak kat handph pun aku rasa bila lembab dia akan off sendiri. handph apa tu melawan tuannya

dah hampir sebulan bulan puasa. macam macam aku lalui. bulan ni jugak genap setahun apa yang aku harapkan. bersama dia

sekarang ni aku rasa aku asyik terbaca pasal pasangan beratakan. kesian mereka yang tak sampai ke hujungnya. aku takut jugak. mana tahu nasib aku pun macam mereka nanti. mesti aku lagi bertambah frust menonggeng gila, macam dulu and susah move on.

aku tak suka tulis pasal pasangan. pasal love love kat sini sangat. sebab aku takut nanti, seandainya jodoh kami tak panjang, apa yang kami rancang, ia akan jadi bahan aku rindu benci nanti.

dah la aku susah move on

lastly, lagi seminggu raya. kenapa rasa sekejap sangat,
harap harap kita jumpa lagi tahun depan. bulan puasa and raya sekali. insyaallah panjang umur. amin.