Monday, August 08, 2011

mohon maaf


sedihnya untuk kali ni
aku tahu aku memang banyak kali sedih
bayangkan dalam hdup aku boleh kira aku bahagia aku gembira yang lebih nya aku banyak sedih
aku banyak makan hati
aku banyak layan perasaan sendiri
orang lain tak sedar
semua tengok aku happy
padahal aku selalu pura aku happy
itu memang kenyataan nya

andainya aku ada buat salah
terkurang hajar termaki ter lantang suara tinggi
aku mohon maaf
aku manusia biasa yang selalu buat salah
bukan dengan cara kau tak melayan aku seperti barang yang kau tak mahu guna
jangan, aku mohon

andainya kau tak mahu kata
aku mohon maaf
aku boleh senyap macam dulu
sememang nya itu memang sifat aku yang dulu
aku memang arif bab itu
senyap ada sahabat aku yang paling baik
kerna senyap adalah diri aku
sebati

aku terlalu kecik hati
mungkin aku sakit
tape aku telankan saja
moga esok hari adalah hari yang baik untuk aku dari hari ni
doakan ye