Saturday, June 18, 2011

#lai 3

; sakit bukan?

"yes, i admit memang sakit kalau tahan perasaan 'tu' , but.."

; no, tak ada tapi tapi semua sebab kau taknak move on

"no, bukan aku taknak move on tapi aku tak tahu cara macam mana nak ove on, aku dah try"

; kau try berapa kali? sekali?

"hm"

"sakit, then aku taknak try banyak kali dah"

; itu satu hal, dan perlu ke kau tak terima semuanya sekali?, kau seksa diri kau, kenapa kau tak nak terima, kenapa kau nak ignore perasaan tu, kenapa kau tak pedulikan perasaan tu. kau kejam. kau kejam kat diri sendiri

"bukan, aku .. aku tak tahu, automatik. mungkin takdir aku memang macam ni, sadis je always"

; kau yang buat macam tu sendiri, kau yang rasa macam tu, padahal kau boleh, kau kuat

"tak, aku tak kuat, aku tak boleh, aku tak sama dengan kau"

; jangan negatif, move on julia

"hm"

"doakan aku"

; aku always doakan kau



*dia selalu nak move on kan aku, tapi aku tetap tak boleh, aku tak reti. aku nak move on, tapi aku tak reti. no, im try the best lepas ni. promise