Tuesday, June 14, 2011

apa aku dapat untuk kali ini? kosong lagi ke? aku masih rasa kosong seperti selalu

hidup tak selalu indah
mungkin petang ni kau bahagia, malam nya kau menderita
siapa tahu kan

mungkin harini kau bahagia
esok nya kau derita


mungkin kau sering bosan dengan hidup kau
sampaikan kau mahu ke dunia lain
tapi

sudah cukup kah amalan kau di dunia
untuk kau jawab d alam kubur dan akhirat sana
sudah cukup?

malangnya
tiada apa yang aku buat untuk itu

malangnya

serius

aku rasa bosan dan kosong

kosong

teratang-tang

loser

down

huh !

dulu aku selalu kena sound atas sebab selalu mengeluh.
dia kata macam dah give up untuk hidup
dan benda yang sama berulang sekarang
dan tiada sesiapa nak kata macam tu dah
semua dah tak ada

aku rindu bila time dulu
ada yang bagi nasihat berpanjangan sampai aku muak nak dengar
dan sekarang aku sangat ketagih nasihat yang berbakul bakul
siapa yang kau ada, apa yang kau ada
.
.
.

walau macam mana celakanya hidupan kau, kau harus elak dan teruskan hidup sampai akhirnya
dan bila kau terasa hebat di mata sendiri, ternyata kau hebat di mata semua

walau kau tak bagi tahu satu dunia. maksud aku jangan riak

dan bila semua ini nak berakhir? untuk mula kan yang permulaannya?