Tuesday, May 17, 2011

aku sendiri tak faham diri aku, macam mana kau boleh faham. nampak sangat tipu-nya


kenapa aku selalau tidak berada dalam keadaan yang ber-nasib baik seperti dia, dia dia dan dia
aku mahukan macam dia, dia atau dia

kenapa aku sering tak dapat membantah apa yang sebenarnya aku rasa aku patut membantah dan aku rasa ye aku di pihak yang betul

kenapa aku tak dapat nak rasa gembira atau bahagia tu sering. kenapa aku harus rasa gembira dan bahagia tu terlampau sekejap sehingga aku belum puas

kenapa aku tak dapat terangkan apa yang aku rasa, dan apa yang aku perlu kata dekat dia pasal feeling aku dekat dia dan walaupun sampai sekarang

kenapa aku harus lalui dengan orang-orang di sekeliling aku yang annoying walaupun aku layan macam kawan tapi sebenarnya aku nak sangat kata, "oh please man, matured siak"

kenapa aku tak kuat macam dia dia, atau dia walaupun aku rasa dia kena tampar dia dah nangis dan aku tak tapi aku rasa aku tak kuat

kenapa aku selalu sangat cepat down bila aku rasa di hina

kenapa aku tak kaya macam dia atau dia dia dia yang hidup bagi aku sempurna tapi dia rasa tak sempurna

kenapa aku rasa duit tu adalah segalanya

kenapa aku rasa kau terlalu sukar untuk d miliki walaupun aku memang terlalu kejarkan rama-rama yang tak pasti itu milik aku atau bukan

kenapa aku selalu tak dapat apa aku nak dalam hidup

kenapa aku rasa diri aku adalah the girl yang begitu malang saat ni

kenapa aku terjumpa dengan kawan yang aku tak nak pun jumpa dia

kenapa hidupan aku tak sama macam hidupan orang lain

kenapa aku selalu kalah

banyak persoalan

kenapa persoalan n perlu ada dalam kepala aku

kenapa, persoalan-nya kenapa?