Monday, May 30, 2011

aku memang tunggu bila saat tu tiba lagi sekali dalam hidup, biar setahun sekali


untuk kali ni
sekian kali ni
sepanjang kali seharian ni
masa ni
kali ni
waktu ni
saat ni

sejak akhir ni
aku banyak singgah dekat blog yang sama nasib dengan aku
what the hell sama nasib
bukan lah

semua kisah cinta yang tak sampai
kesian mereka, mereka
kesian aku
sebab gagal
alah kalau kau tahu pagi tadi dia call aku
see aku tak lah gagal mana pun kan
kami still
still
still
still apa?
entah

tak kisah lah janji aku rasa better dari tahun tahun sebelum ni
"terima kasih sayangs untuk call pagi tadi"

sampai kan aku lupa nak kata ayat tu tadi
"saya memang tunggu awak, sampai bila bila, i love you sayangs"

euw
apahal ni

sumpah
.
.
.
.
.
.
.
.
ni drama hari ni je




aku memang menghitung hari
tik tok tik tok tik tok
aku tunggu kau ni