Saturday, April 02, 2011

pencari jodoh tercari-cari

sesiapa nak kahwin, kira desperate, sila lah contact

ni nombor aku 0123344556

ada syarat. kau kena cari dia ni

yang penting muka sweet, #aku tetap taknak mengaku dia muka jambu sebab aku tak suka muka jambu tapi aku suka dia. macam mana tu** macam shahz jaszle

aku nak sebijik (!) aku taknak ubah sikit pun

macam ni aku bagi contoh muka dia
sesiapa. siapa jumpa tolong stalker untuk aku

pastu bagi alamat dia dekat aku

jangan risau, nanti kau dapat habuan dia

kira sekarang dunia maya ni tak boleh nak tipu sangat
semua akan terkantoi

so antara cepat atau lambat
kau akan kena juga nanti

**ni aku dah lari topik

maaf

sambung pasal aku nak cari jodoh tadi.
kalau dah ada yang jumpa. please inform me.
lagi cepat lagi bagus

jangan risau, kalau kau jumpa, ada habuan
ada. ada.




ily lah