Tuesday, January 11, 2011

selalunya kecewa, celaka jawabnya


aku sakit
badan aku rasa di-siat-siat
aku rasa susah nak tarik nafas
aku rasa nak baring
sampai kan aku rasa, kenapa badan ni macam celaka
sebab aku sakit, aku rasa nak mencarut dan membabi-buta
lemah selemah lemahnya aku rasa
dan sampainya aku baring
dan tidur pun sampai 24 jam
bangun hanya untuk makan dan ubat yang bukan dari doktor
celaka kan

aku sebenarnya inginkan kawan yang aku ingin bercerita dari a sampai z
tapi aku tak dapat
lagi satu hal celaka nya hidup
dan setiap kali mahu berjiwang
aku akan ketawa tanpa sebab
dan dia memahami aku
itu yang aku suka
sebab itu tapi malangnya aku sejak akhir ni
apa yang aku mahu
selalu tak dapat
sampaikan aku terkial-kial untuk mencapai
celakanya kehidupan


aku nak dapat apa yang orang lain dapat
tapi aku tak dapat apa yang orang lain dapat