Sunday, December 12, 2010

datang lambat part dua

Dalam entri sebelum belum ni semua lepas tajuk je gambar, aku nak try tak letak kali ni.
Aku rasaaaaa ..




Sakit hati dekat manusia lain tu lumrah kan, walau pun sakitnya hanya kita saja tahu.
Hanya kita dan tiada siapa yang akan tahu melainkan orang yang ambil tahu lah.
Semua merasainya walau hanya segelintir yang cakap 'ah lantak pi lah dia' atau 'alah, kau ingat aku kisah' itu pun akan sakit hati.
Tipu lah kalau tak rasa sakit hati tu oh ya mungkin hendak menyedapkan hati sendiri barangkali.
Ramai rasanya dalam dunia ni yang hipokrit, benda tu semua kehidupan.
Kalau lah benda ni semua tak ada.
Percayalah dunia ni pasti tak seronok.
Ada orang kata kat aku kalau dalam drama tak ada watak jahat, asyik semua watak baik je, BORING.
Maksudnya disini kalau dalam satu dunia tu tak ada jahat baik tu bukan kehidupan.
Okay mungkin apa yang aku balah ni tak sama dengan pendapat semua tapi ahh ada aku kisah.



BORINGGGG agaknya