Saturday, December 18, 2010

bila part yang terakhir kau diterajang

Sejak dua menjak ni aku terfikir ; first aku rasa nak bunuh diri peh macam teruk kan problem aku HAHAHA <--aku saja gelak hilangkan curiga orang. Tapi serius automatik, manalah tahu kan kalau tetiba lepas ni aku bunuh diri, maksudnya ni post yang terakhir. Tapi bukan lah nak bunuh diri macam orang lain yang frust bercinta bagai aww drama ! Okay alasan aku sebab aku cakap macam ni mungkin aku terlampau bosan sebab buat perkara yang sama berulang kali, BARANGKALI aku tak sure. Lihat ! Aku sendiri tak sure.

second ; Aku rasa nak lari dari rumah (again) peh besar betul problem julia ni. HAHAHA <--see aku gelak lagi maksudnya disini aku saja kan. Okay tapi kalau pun aku nak lari dari rumah, jantan mana pulak aku nak ikut? Lihat ! Dah percayakan apa aku rasa kat atas tadi bukan kerana cinta. Perasan ni serius automatik. Okay alasan untuk aku cakap macam ni pulak mungkin aku nak keluar dari rumah yang aku rasa yang sangat membosankan.

Soo mungkin dah dapat jawapan kan, hidup yang membosankan, ah julia punya kehidupan memang membosankan.

Sekarang aku rasa mood aku diingin, sampaikan aku rasa perkara kecik tu pun aku boleh terasa. Kejadah ! HA ! Mungkin aku dah lama tak menangis YEAH masih chill apa kan, tak ke hebat sikit dari kau. Dalam mood mood yang macam ni, orang perasan kan dan aku rasa dihargai pulak bila orang nasihat sekarang.

Aku bersyukur sebenarnya ada lagi orang yang masih nak bagi aku nasihat.
Ahh walaupu dulu ayat ni kakak aku selalu guna.
Nasihat untuk aku move on, kuatkan semangat untuk terus kehadapan dan tanpa memikirkan orang lain yang sentiasa tak mahukan kekalahan sama seperti aku.

Rupanya kehidupan yang sebenar manusia sekarang lebih kepada pentingkan diri sendiri, serupa diri dia bagus, aku terasa takut tetiba untuk melangkah kehadapan tapi aku aku d papah, d bawa maju kehadapan walau aku terasa susahnya perjalanan.