Wednesday, October 06, 2010

anganangan ,



Memang susah sesuatu itu mahu menjadi milik kau, sememangnya. Kalau ia bagus atau sangat bagus ia memang susah untuk dimiliki, mengapa?

Antara aku tak ada jawapan atau aku tak tahu bagaimana mahu explain. Maaf.





Sedang aku termenung satu hari tu, selepas kena ceramah "baikpunya'' dari ... , tetiba timbul satu soalan dalam kepala otak ni.




"andainya masa kembali pada masa dulu, dalam kehidupan mana yang kau mahu kembali?''














Dan jawapan aku selepas seminggu berfikir,

Aku nak kehidupan yang aku mengenali orang yang aku sayangs dan macam macam aku nak buat, aku mahu ada jawapan untuk soalan di atas tadi.

Aku mahu aku memiliki semuanya. Semuanya.
Semua dan tiada kurangnya dan cacat celanya.





akan ku pastikan, ia menjadi milikku jua