Tuesday, September 07, 2010

AHH !

Fikirkan,

orang jahat sangat jahat, bila dia buat baik pun orang still cakap dia jahat, so apa bezanya kalau dia buat jahat sampai mati, kan? huh

andai sebaliknya? Kau rasa orang pandang kau dengan apa yang kau lakukan yang masih tak cukup di mata orang lain bukan.

tiada manusia sempurna, tetapi kenapa engkau masih mempersoalkannya

aku tidak sempurna untuk memenuhi semua kehendak kau dan semua orang tetapi izinkan aku untuk berusaha menjadi yang terbaik walaupun aku sebenarnya tidak mampu melakukan

tiada salahnya untuk kau menasihatkan aku tetapi aku sangat berkecil hati dengan cara penyampaian nasihat kau kepada aku. Demikian aku maafkan, mungkin memang kesalahan aku

betul lah kata orang air di cincang tak akan putus, huh jawabnya terima kasih

aahhhh ! Fuckingg aku tak suka entry ni, emo